23.2.17

23.02.2017

Συνάδερφοι,

Σχετικά με τη δημοσίευση ανώνυμου (φυσικά) και όλως ανήθικου, προσβλητικού και συκοφαντικού κειμένου, που αφορά στη παρουσία μου στο χθεσινό Δ.Σ. της Περιφερειακής  Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, θέλω να καταστήσω σαφές προς πάσα κατεύθυνση τα παρακάτω:
Στο συγκεκριμένο Δ.Σ. ΔΕΝ παραβρέθηκα ούτε ως συμμετέχουσα, ούτε ως επισήμως προσκεκλημένη.  Μου επέτρεψαν να το παρακολουθήσω για να ακούσω τις απόψεις των Δημάρχων και των υπολοίπων καλεσμένων, αφού το θέμα της εγκατάστασης των vlts στα πρακτορεία μας αφορά άμεσα. Ο λόγος δεν μου δόθηκε αφού δεν ήμουν προσκεκλημένη και κατ’ επέκταση δεν μπορούσα να εγγραφώ στον κατάλογο των ομιλητών.
Στον δε σε «εντεταλμένη υπηρεσία» συντάκτη του κατάπτυστου όσον αφορά στο πρόσωπό μου κειμένου (δεν θα το ονομάσω «άρθρο» γιατί δεν είναι), έχω να απαντήσω ότι εκτός από κακοπροαίρετος είναι και άσχετος καθώς είναι γνωστό σε όλους ότι:
·         κανένας από τους συναδέρφους δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον αγώνα που έχω κάνει υπέρ της εγκατάστασης των vlts στα πρακτορεία, τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και με την ιδιότητά μου ως Πρόεδρος της Ένωσης Πρακτόρων ΟΠΑΠ ΑΕ Ν. Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής» (ΕΠΟΘΧ). Αρκεί κάποιος να επισκεφτεί την ιστοσελίδα της «ΕΠΟΘΧ» και να δει όλες τις σχετικές με το θέμα αναρτήσεις που φέρουν την υπογραφή μου.
·         κανένας πράκτορας δεν έκανε «τεράστιες επενδύσεις» στο πρακτορείο του προκειμένου να «υποδεχθεί» τα vlts. Οι δε επενδύσεις στα Gaming Hall δεν έγιναν από πράκτορες της ΟΠΑΠ και δεν αφορούν στον κλάδο μας.
·         Τέλος, η ανακοίνωση που αφορά στο «μπλοκάρισμα» των vlts είναι το Ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης της Ομοσπονδίας και η εν λόγω απόφαση είχε την ομόφωνη έγκριση του συνόλου των παρισταμένων Αντιπροσώπων των πρακτόρων σε αυτή. (Σημειωτέον κ. άγνωστε συντάκτα, δεν είμαι Αντιπρόσωπος και δεν έχω δικαίωμα ψήφου στη Γ.Σ.)
Αντιλαμβάνομαι ωστόσο πλήρως την ανάγκη ορισμένων να ρίξουν λάσπη στους ανθρώπους που αγωνίζονται για την προάσπιση των συμφερόντων του κλάδου. Αναρωτιέμαι μόνο πώς  πιστεύουν ότι θα το πετύχουν, όταν το μόνο που χρησιμοποιούν είναι μειωμένης ευφυΐας και ελλιπούς φαντασίας ρητορικά ερωτήματα. Πιστεύουν αλήθεια ότι οι πράκτορες είμαστε μη νοήμονες; Και εν πάση περιπτώσει ας πέσουν οι μάσκες να δούμε ποιοι βρίσκονται πίσω από όλη αυτή τη βρωμιά. Τι φοβούνται; Τις μηνύσεις; Την αποκάλυψη της μικρότητάς τους; Τον εξευτελισμό τους; Γιατί είναι σίγουρο ότι όλα αυτά θα συμβούν μόλις αποκαλυφθεί η ταυτότητά τους.
Εγώ δεν έχω τίποτα να φοβηθώ και είμαι έτοιμη για ακόμα μια φορά να αγωνιστώ για να σταματήσει και αυτή η κακοήθεια και όσες τυχόν ακολουθήσουν.

Πάντα προσθέτοντας στο τέλος το ονοματεπώνυμό μου.

Αναστασία Τζαμπαζλή 

ακολουθεί το συκοφαντικό δημοσίευμα στο παρακατω link 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου