27.6.13


Ωρολογιακή βόμβα, με τους δείκτες του χρονομέτρου να δείχνουν τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν από την έκρηξη, έχει καταστεί η ιδιωτικοποί­ηση του ΟΠΑΠ, καθώς ούτε η χθεσινή συνάντηση κορυφής μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και των υποψήφιων αγοραστών της Emma Delta απέδωσε καρπούς: αναλώθηκε στη διατύπωση των ήδη γνωστών θέ­σεων. Τώρα θα χρειαστεί αγώνας δρόμου και αλ­λαγή στάσης τα επόμενα εικοσιτετράωρα, καθώς, σύμφωνα με τα διαδικαστικά, η «επίμαχη» σύμ­βαση των Λαχείων θα πρέπει να έχει υπογραφεί μέχρι το τέλος του μήνα, εάν το Δημόσιο δεν θέ­λει να απολέσει άλλα... 190 εκατ. ευρώ.

Ως γνωστόν, μετά την κατακύρωση της σύμ­βασης του τεχνολογικού παρόχου από τον ΟΠΑΠ υπέρ της Intralot, η σύμβαση των Λαχείων έχει γί­νει η «σημαία» των υποψήφιων ιδιοκτητών του ΟΠΑΠ.

Πίσω από τις διαρροές των θέσεων της Emma Delta προς διάφορα ΜΜΕ, όπου καταγράφονται τα στοιχεία των εξωδίκων που έστειλε προς τον ΟΠΑΠ και το ΤΑΙΠΕΔ, άνθρωποι που βρίσκονται κοντά στην κοινοπραξία έλεγαν τις τελευταίες ημέρες ότι πιθανόν να μπορεί να προχωρήσει με τη σύμβαση του παρόχου, αλλά σε καμία περί­πτωση με την υφιστάμενη σύμβαση των Λαχείων, η οποία θα οδηγήσει τον νέο ΟΠΑΠ σε ζη­μιές.

Η χθεσινή συνάντηση δεν άλλαξε κάτι. Η Emma Delta ζήτησε πάλι αλλαγή των όρων για τα Λαχεία και έθεσε ζήτημα εγκυρότητας των αποφάσεων της Γ.Σ. όπου ελήφθη η απόφαση για τις συμβά­σεις του ΟΠΑΠ με την Intralot. Η διοίκηση του ΤΑΙ-ΠΕΔ απάντησε πως οι συμφωνίες για τα Λαχεία και τον ΟΠΑΠ πρέπει να προχωρήσουν με βάση τα υφιστάμενα δεδομένα και πως δεν μπορεί να μπει στις σχέσεις μεταξύ των μελών της κοινο­πραξίας των Λαχείων. Μάλιστα επιχείρησε πάλι να ρίξει το βάρος των αποφάσεων στον... Λουρόπουλο.

Αν και το συμφέρον όλων είναι να υπάρξουν αμοιβαίες υποχωρήσεις και τελική λύση, το ενδε­χόμενο ενός ναυαγίου δεν θα πρέπει να αποκλεί­εται. Πιθανόν ένα τέτοιο ναυάγιο να αφορά τόσο τα 652 εκατ. ευρώ για τον ΟΠΑΠ όσο και τα 190 εκατ. των Λαχείων.

Σε αυτό θα πρέπει να συνυπολογίζονται οι πα­ράπλευρες απώλειες για τους κυβερνητικούς χει­ρισμούς περί τις αποκρατικοποιήσεις, ιδιαίτερα μετά το ναυάγιο και της ΔΕΠΑ. Θα αποδειχθεί δη­λαδή ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να πουλήσει τα ση­μαντικότερα από αυτά που θεωρούσε «ασημικά» της. Δυνάμει κερδισμένη, όπως έχει ήδη γράψει το «Ποντίκι», θα είναι η Ιntralot, η οποία θα απο­κομίσει τα μερίσματά της από τις δύο εταιρείες, ενώ ο κρατικός ΟΠΑΠ θα βυθίζεται στη δίνη μιας αποτυχίας...
topontiki.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου